• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Balıkesir

Valilikler

T.C. SAVAŞATEPE KAYMAKAMLIĞI
T.C. SAVAŞATEPE KAYMAKAMLIĞI
T.C. SAVAŞATEPE KAYMAKAMLIĞI
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • SAVAŞTEPE
  • MAHALLİ İDARELER
    Savaştepe Belediye Başkanlığı Mahalle Muhtarlıkları
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Standartları Hizmet Birimleri
  • GÜNDEM
    Resmi İlan Portalı Haberler Duyurular Etkinlikler Basın Açıklamaları İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
4
Temmuz2022
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Dernekler Bürosu Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İdare ve Denetim Şefliği
      • İlçe Sosyal Etüt ve Proje Şefliği
      • Evrak Şefliği
      • İşlemler Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Görselleri
      • Kaymakamlık Logosu
  • SAVAŞTEPE
  • MAHALLİ İDARELER
    • Savaştepe Belediye Başkanlığı
    • Mahalle Muhtarlıkları
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Standartları
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
  • GÜNDEM
    • Resmi İlan Portalı
    • Haberler
    • Duyurular
    • Etkinlikler
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
 

İlçe Yazı İleri Müdürlüğü

14.11.2019
 
Hakan GÜLMEZ   Özlem GÜLENÇ Fatma GEZER
İlçe Yazı İşleri Müdürü   Bilgisayar İşletmeni V.H.K.İ
       
    Celil ÇETİNER Pınar YORMAZ
    Yardımcı Hizmetli İşçi




KURULUŞU :    SAVAŞTEPE 04 Mart 1954 tarih ve 6325 Sayılı Yasa ile ilçe olmuştur.





 

SAVAŞTEPE KAYMAKAMLIĞI

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

 

1-

 

Taşınmaz Mal Zilyetliğine Yapılan Tecavüzlerin Vali ve Kaymakamlıklarca Önlenmesi Yolları

-Matbu Dilekçe ,

-Kira kontratı,

-Tapu Belgesi.

15 GÜN

2-

634 sayılı Kat Mülkiyeti Kanununa 2814 sayılı Kanunla eklenen Ek-2 madde gereğince; Görevleri nedeniyle tahsis edilen ortak kullanım alanından (Dışarıdan atanan Yönetici, Apartman Görevlisi, Bekçi) Tahliye işlemi

Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir:

2-Başvuruda bulunan Yönetici ise Yönetici olduğuna dair karar örneği,kat maliki ise tapu kayıt örneği,

3-Tahliyesi istenilen kimsenin işine son verildiğine yöneticiye/ yönetim kuruluna yetki verildiğine dair kat malikleri kurulu kararı,

4-İş akdinin sona ermesine bağlı olarak görevi nedeniyle tahsis olunan dairenin boşaltılmasına dair ilgiliye gönderilen ihtarname,

5-İşine son verilen kimsenin çalıştığı süreye ait aylık alacakları varsa ihbar ve kıdem tazminatlarının karşılandığına veya güvence altına alındığına dair belge örneği.

15 GÜN

3-

Lokal (içkisiz/içkili) İzin Belgesi düzenlenmesi

Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir:

1-Lokal açılması konusunda alınmış yönetim kurulu kararının örneği,

2-Lokal olarak açılacak yerin tapu senedi örneği, kiralık ise kira kontratının örneği,

3- Ana gayrimenkulün tapu kayıtlarında mesken olarak görünen yerler için kat maliklerinin oy birliği ile aldıkları kararın örneği, mesken ve işyerinin birlikte yer aldığı binalarda mesken sahiplerinin tamamının onayı

ve işyeri sahiplerinin oy çokluğu ile aldıkları kararın örneği, iş hanlarında ise yönetim kurulu kararı örneği,

4-Yapı kullanma (iskan) izin belgesi, bu belgenin bulunmadığı durumlarda ise ilgili belediyeden alınacak söz konusu yerin lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge; bu alanlar dışındaki lokaller için Bayındırlık ve İskan Müdürlüklerinden alınacak lokal olarak kullanılmasında sakınca olmadığına dair belge.

 

 

 

30 GÜN

4-

Tüketici Sorunları Başvurusu

Matbu Dilekçe ekine aşağıda belirtilen belgeler eklenir.

1-Fatura,

2-Satış Fişi

3-Garanti Belgesi,

-Sözleşme vb.

 

6 AY İÇİNDE GÖRÜŞÜLÜR VE KARARA BAĞLANIR. YAPILAN BAŞVURUNUN NİTELİĞİ, BAŞVURU KONUSU, MAL VE HİZMETİN ÖZELLİĞİ GİBİ HUSUSLAR DİKKATE ALINARAK, KARAR SÜRESİ EN FAZLA 6 AY DAHA UZATILABİLİR.

5-

Ticari Amaçla İnternet Toplu Kullanım Sağlayıcı İzin Belgesi

Başvuru Belgeleri:

1- Matbu Dilekçe

2- İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatının aslı ya da Belediyeden onaylı bir örneği

3- Vergi Levhası

4- Ruhsat sahibinin / Sorumlu Müdürün nüfus cüzdan fotokopisi,

5- Telekomünikasyon Kurumundan alınan sabit IP sözleşmesi,

6- TİB onaylı filtre programı.

 

15 GÜN

6-

'Apostille' tasdik şerhi

 

İdari nitelikteki belgelerin tasdikinde İlçemiz sınırları içerisinde bulunan resmi ve özel okullar, Üniversiteler, Kartal Nüfus Müdürlüğü tarafından düzenlenen belgeler noter onaylı belgelerin imza tasdiki işlemi.(tasdik edilecek belgenin BELGEYİ GETİRECEK KİŞİNİN T.C. Kimlik Numarası yer alan kimliği,

Belgeyi getiren kişi, yabancı ise pasaportu veya ikametgah tezkeresi.

Şirketler veya vize firmaları tarafından farklı kişilere ait belgeler getirilmesi halinde, şirketin antetli kağıdına düzenlenmiş ve kişilerin isimlerinin yer aldığı liste.

BAŞVURU ANINDA

7-

İnsan Hakları İhlalleri Başvurusu

 

Dilekçe.

 

30 GÜN

8-

5434 sayılı Emekli Sandığı Kanunu gereğince (Muhtaçlık Kararı)

1-Matbu Dilekçe,

2-Mal Bildirim Formu (2 Adet),

3-Nüfus Cüzdanı Fotokopisi,

4-Öğrenci ise öğrenci olduğuna dair belge, çalışıyor ise bordro,

5-Sağlık Kurulu Raporu (%40 ve üzeri).

YAPILAN TAHKİKATİN BİTTİĞİ TARİHTEN İTİBAREN

9-

4982 sayılı Bilgi Edinme Kanunu gereğince başvuru

Dilekçe

15 GÜN

10-

3071 sayılı Dilekçe Kanunu gereğince başvuru

Dilekçe

30 GÜN

11-

2860 sayılı yardım Toplama Kanunu gereğince yetki belgesi düzenlenmesi

Başvuru belgeleri:

1- Dilekçe

2- Toplanacak yardım miktarını belirleme yarayacak keşif özeti, rapor

3- Nüfus Cüzdanı Fotokopisi

4- İkametgah belgeleri

2 AY

12-

Adli Sicil Kaydı

BELGEYİ İSTEYEN KİŞİNİN T.C. Kimlik Numarası yer alan kimliği,

Başvuru anında

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

İlk Müracaat Yeri:

İsim : Hakan GÜLMEZ

Unvan : İlçe Yazı İşleri Müdürü

Adres :Savaştepe Kaymakamlığı

Tel : 02665521003

Faks : 02665522307

E-Posta :savastepe@savastepe.gov.tr

 

 

İkinci Müracaat Yeri:

İsim : Mehmet YÜCE

Unvan : Savaştepe Kaymakamı

Adres : Savaştepe Kaymakamlığı

Tel : 02665521003

Faks : 02665522307

E-Posta : savastepe@savastepe.gov.tr

 

 

 

 

 

 

 

PERSONEL DURUMU : 1 Müdür, 1 Bilgisayar İşletmeni, 1 Veri Hazırlama ve Kontrol İşletmeni, 1 Yardımcı Hizmetli ve 1 İşçi olmak üzere toplam 5 personel ile hizmetlerini yürütmektedir.

 

BİNA DURUMU :Hükümet Konağı içersinde 2. katında faaliyetlerini sürdürmektedir.

 

FAALİYETLER/ PROJELER : Kurumumuz yatırımcı bir kurum olmadığından her hangi bir projesi yoktur.

 

 

 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
Cumhuriyet Mahallesi Turgut Özal Caddesi Savaştepe Kaymakamlığı
0 266 552 10 03